KENALI CAT IDAMAN ANDA...31/Mei/2010

Pelbagai jenama cat di pasaran sekarang. Jenama apa yang menjadi pilihan anda?. Murah atau mahal?, berkualiti atau tidak??. Ada sesetengah pelanggan, tidak kisahkan tentang harga, janji mempunyai kualiti yang baik. Warna yang menarik dan mempunyai ketahanan yang unggul.

Dulux adalah di antara pilihan jenama yang disukai ramai. Mempunyai warna-warna terkini yang unik dan komprehensif. Anda boleh memilih warna yang disukai mengikut kod warna daripada pilihan produk Light and Space, Supreme, Pearl Glo, Pentalite Classic, Pentalite Eazy Clean, Weathershield, Weathershield Max, Gloss Finish dan Satinwood.

Jotun antara warna cat pilihan yang semakin disebut-sebut oleh pengguna. Juga mempunyai kod pilihan warna yang boleh dipilih bedasarkan produk-produk tertentu antaranya ialah Majestic Pearl Silk, Majestic Pearl Matt, Majestic Optima, Jotashield, Jotashiled Flex, Jotashield Extreme, Gardex dan sebagainya. Kini Jotun mengeluarkan produk baru iaitu Majestic Royale yang akan dilancarkan tidak lama lagi.

Anda juga boleh memilih Nippon sebagai jenama pilihan anda. Ini kerana Nippon mempunyai pelbagai warna pilihan yang menarik. Produk baru yang dikeluarkan ialah Nippon Odour-less Air Care. Anda juga boleh memilih pilihan produk yang lain antaranya ialah Satin Glo, Vinilex Fresh, 3 in 1, Spotless, Odourless, Odourlite Soft Matt Finish, Odourlite Gloss Finish, Timbershade, 9000 Gloss Finish, Weatherbond, Weatherbond Advance dan Weatherbond Solarreflect.

Terdapat pelbagai lagi warna cat pilihan yang lain. Di sini saya hanya menerangkan tentang 3 produk utama ini sahaja. Pemilihan jenama apa yang patut anda pilih adalah bergantung kepada diri anda sendiri. Anda perlu bijak memilihnya.... Tepuk dada...tanya hati...memilih warna, biarlah harmoni...


Newer Post Older Post

Leave a Reply

Segalanya mungkin dengan WARNA...serlahkan kediaman anda dengan pilihan WARNA yang menarik....Inspirasi Ana akan membantu menjadikan impian anda menjadi nyata...hanya dengan WARNA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...