Iklan Promo (19 Disember 2010)

Kepada anda semua.... Iklan ini adalah di bawah kompeni tempat saya bekerja. Iklan ini juga di keluarkan di majalah City Explorer keluaran Disember 2010 bagi zon Negeri Sembilan.

Promosi bulan Disember ialah voucher RM25 bagi setiap pembelian 2x5liter Jotashield dan Majestic Eco Health. Selain itu voucher RM30 turut diberikan bg setiap pembelian 2x15liter Jotashield.


(Iklan Disember 2010)
p/s : design iklan ini telah di edit...harap maklum..



Ini pula iklan untuk bulan Januari 2011. Masih belum dikeluarkan lagi. Buat pengetahuan anda iklan ini akan dikeluarkan di majalah Metro Liv edisi Negeri Sembilan pada Januari nanti.

Kali ini saya mahu memperkenalkan anda produk terbaru keluaran KCC Paint iaitu Korevon-Spotless 3 in 1. Produk ini mempunyai kelebihan tersendiri. Sekiranya anda berminat, cubalah pula keluaran terbaru KCC Paint ini...


(Iklan Januari 2011)
p/s : design iklan ini telah di edit...harap maklum..


*Design iklan ini adalah 100% dibuat oleh saya sendiri untuk kompeni tempat saya bekerja. Sekiranya kurang jelas dan iklan ini tidak menarik...harap dimaafkan....=)

Newer Post Older Post

Leave a Reply

Segalanya mungkin dengan WARNA...serlahkan kediaman anda dengan pilihan WARNA yang menarik....Inspirasi Ana akan membantu menjadikan impian anda menjadi nyata...hanya dengan WARNA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...