Salam Ramadhan...22/Ogos/2010

Di kesempatan ini, Inspirasi Ana ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua muslimin dan muslimat sekalian... Semoga bulan Ramadhan kali ini memberi seribu rahmat buat anda semua....

Kali ini Inspirasi Ana mahu berkongsikan pendapat mengenai warna cat sempena perayaan yang bakal menjelang tiba. Warna apa yang menjadi pilihan di musim perayaan ini??semuanya terpulang kepada anda yang memilihnya. Saya sekadar boleh membantu dengan memberi idea serta pendapat mengenai warna pilihan anda.

Baiklah, mesti anda mahu tahu warna apa menjadi pilihan Inspirasi Ana sempena perayaan ini?Mungkin juga akan dikatakan ketinggalan zaman, namun warna ini menyerlah ruang kediaman saya. Kenapa?kerana saya berani bermain dengan warna gelap dan warna terang pula saya jadikan pelengkap untuk meneutralkan warna gelap yang saya gunakan.

Contoh warna kediaman saya akan saya kongsikan kepada anda semua dalam masa terdekat... nantikan ya...

Newer Post Older Post

Leave a Reply

Segalanya mungkin dengan WARNA...serlahkan kediaman anda dengan pilihan WARNA yang menarik....Inspirasi Ana akan membantu menjadikan impian anda menjadi nyata...hanya dengan WARNA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...